Next up: Portugal

Bildresultat för travel quote
 
Vet ni vad?
 
Det är snart dags för lite nya resor! Woho, eller hur? Äntligen, tänker ni. Var har hon varit? Har hon glömt oss? Förträngt bloggen? Stängt ned den? Har hon dött eller gått i dvala eller helt förlorat sig i skrivdimman? Ja, det sistnämnda är rätt sant. Så efter ett och ett halvt års ofrivillig reslöshet ska jag äntligen resa igen. Därför kommer jag så smått att börja uppdatera. Självklart ska även bilderna från Bali, Sri Lanka, Singapore, Warszawa och Australien läggas upp (samt en hel del som ännu inte är uppe från Tanzania) - men det får ske när det sker.
 
Det är som vanligt mycket nu med skrivandet. I augusti debuterar jag med första romanen "Drakviskaren", del ett av tre i en fantasyserie, och parallellt skriver jag på en del andra manus jag senare hoppas få ut.
 
Så vilka resor kommer att ske 2017 då? En hel del, I tell you. En hel del. Först ut blir Madeira i juni, för två veckor av sol och bad och hikes. Sen uppdaterar jag er allt eftersom! :) 

Kommentarer:

1 Annica:

Hallå där! Vad roligt att "se" dig igen. Och roligt att boken/böckerna går framåt. :)

Svar: Hallå! :D Det var längesen. Detsamma :)
Lovisa

2 Johan:

Äntligen är du tillbaka, ser fram emot fina blogginlägg framöver.

Svar: Jaaaa! :D <3
Lovisa

Kommentera här: