Smink

Nu ska jag öva på att sminka mig. Jag är bra på att sminka mig vardagligt och har några olika varianter jag växlar mellan. Se nedan.
 
1: Svart som natten. Svart och sotigt runt hela ögonen. Yay!
2: Kajal-sminkning med mycket kajal under ögonen för cool effekt.
3: Eyeliner och mascara. Men gärna mycket eyeliner.
4: Bara mascara. Tråkigt, men oftast hinner jag bara detta.
 
Japp, det är mina sminkkunskaper. Antingen all in med det svarta artilleriet eller enbart mascara på grund av tidsbrist. Det skulle passa på en rockkonsert, men proffsiga sammanhang? Njaaaeeee. Det ska ju se elegant och snyggt ut, helst. Oh well. Vad är väl en bal på slottet? Nu ska jag sminka mig så får vi se vad som händer. Jag gjorde ett försök förra veckan och folk skrek när de såg mig. Jag vet inte vad som blev fel, men det var inte bra i alla fall... :3
 
 

Kommentera här: