Nisselue


Snart är det juuuuuul! :,D Idag åkte jag till ÖoB efter jobbet och inhandlade lite grejer. Jag behöver en gran också men de hade inga i vår ÖoB-butik. Just vår butik kanske är för liten? Så jag får hitta gran en annan dag! Mobilskalet ovan är till min "extratelefon" iPhone 4:an. Även extratelefonen som jag faktiskt använder ibland måste vara julig, så när jag hittade detta skal på eBay för 6kr slog jag till direkt! ;)


Två adventskalendrar åkte med hem.


Åh, denna pläd alltså! JAG DOG! Det mjukaste jag vidrört i hela mitt liv. De hade ett par underbara duntofflor där också som nästan var ännu mjukare.
 

Hehe oj, den här åkte med hem också! Eventuellt inte så julig.


Slutligen ett nytt anteckningsblock i samma serie som jag köpte min favoritalmanacka från. Den köpte jag på Cypern och det var "Paris". Nu London :).
 
Jag avslutar med lite juliga egobilder! xD

Kommentarer:

1 Annica:

Grumme var bästa köpet! Tänk på mig varje gång du tvättar nu...jag jobbar faktiskt på maskinen som fyller påsarna. Inte varje dag men ibland :)

Svar: Haha, jahaa! Vad roligt :D
Lollo

2 Anonym:

Härligt med en massa julsaker. Du är fin i tomteluva.

Svar: Tam! Jag undrade vem du var eftersom du skrev "Anonym" och såg att det var från Polen <3
Lollo

3 Alexandra:

Mysigt med jul. Till helgen ska vi börja att pynta! Din födelsedag är riktmärket :)
Kram,

Svar: Åh tam :)
Lollo

Kommentera här: