Kreta, dag 1

Vi klev på transferbussen och fick väl åka i c:a en halvtimme
för att komma till vårt hotell Melina´s.
 




Väl framme slocknade Cissie typ i en soffa?! xD Med diverse handbagage i famnen.





Lite bilder på hotellrummet och utsikt genom fönstrena/balkongen.




Efter att ha bekantat oss med rummet ett tag så gick vi ut på lite upptäktsfärd!





Bakgatorna var ju... slående vackra.

Vi bodde bara 50m från den lokala byn, så det var dit vi gick nu. Överallt hängde det fina växter och blommor, eller oliver ibland också ^^.



Vi hittade en mataffär, hehe.





Jag tycker att deras språk ser coolt ut :3!







Efter någon timme gick vi tillbaka till hotellet av okänd anledning. 
Sedan gick vi ut igen för att leta efter lämpligt middagsställe!









Jag tror att restaurangen hette "Panorama". Det var iaf väldigt fin utsikt där! Solen gick dessutom ned på snabbt att den verkligen gjorde det framför våra ögon. Jag har en massa bilder på samma motiv som jag tog med bara några minuters mellanrum, och på alla ligger solen på olika ställen.








När vi var "hemma" igen fotade jag lite pengar :D.

Slut på dag 1!

Kommentera här: