Utflykter - check!

Nu är det bara två veckor kvar till resan och jag förstår bara inte vart tiden tar vägen. Tyvärr hamnar bloggen lite i skymundan just nu. Hur som helst, nu har jag äntligen bokat utflykterna. Väldigt sent! Det blir inte så många, vilket känns synd, men utflykterna i Australien är mycket, mycket dyra. Inte alls vad jag är van vid då jag ofta åker till ställen där det är billigt inom landet, även om det är dyrt att flyga dit. Så som Bali, Sri Lanka, Mexiko, Egypten, Dubai, Kenya, och ja, även Maldiverna. Mycket billigare än Australien, och Hawaii för den delen som verkar ligga på samma summor.
 
 I Mexiko hade jag en period på åtta dagar med utflykter varje dag. En dag till och med två.
Jag var överlycklig!
 
 
 

Kommentarer:

1 Annica:

Roligt!

Svar: 😀
Lovisa

2 Tomas Varg:

Hittade hit via Annica. Ser att ni reser till Australien. Kul att ni bokade Bridge Climb som är jättekul. Jag har klättrat på bron 4 gånger. JAg åker ner den 11 januari och ska klättra på bron igen :)
Trevlig resa

Svar: Hej! Vad kul att du har klättrat på bron så många gånger, då måste det verkligen vara en bra utflykt att göra! 😊 Oj, och vad tätt inpå oss du ska klättra. Vi ska göra det den 16 januari, har jag för mig 😃
Lovisa

Kommentera här: