Jurassic World

Äntligen finns det en trailer! Trots att det är ett halvår kvar. Wow. Det finns två filmserier som båda tog slut alldeles för snabbt, där jag ständigt går och väntar på fler filmer trots att det gått åratal sen sist. Jag tappar aldrig hoppet. För några år sedan fick jag goda nyheter för båda serierna. Alien-filmerna skulle få en prequel i Prometheus. Jag hade hellre sett att de gjorde om filmerna eller bara fortsatte där de slutade, särskilt som Prometheus inte är en skräckfilm på samma sätt och inte blev en riktig hit. Jag älskade den ändå såklart, men jag tyckte inte om karaktärerna. Det var dåligt. Men det kommer en tvåa också så jag kommer njuta av detta trots att det verkligen inte är en Alien-remake. Jag tar vad jag får och ska inte vara greedy. 
 
Nästa serie: Jurassic Park. För något år sedan höll jag på att kissa på mig när jag såg en enorm bioaffisch på Cypern och trodde att dagen var kommen. Det var den inte. Det var Jurassic Park 3D. Eh. Va? Anyway. Kort därefter fick jag reda på att det faktiskt skulle komma en ny film, men 2015. Det är alltså en fortsättning då de öppnat upp parken igen, nu som "Jurassic World" och de har verkligen tagit parken till nya nivåer. Och trots att det är ett halvår kvar har de släppt en trailer som inte är en teaser, utan en två minuter lång riktig trailer! Med Jurassic Park-musik! WOW. Jag dör lite här. 
 
 
Här finns en hemsida där man kan läsa nyheter om filmen.

Kommentarer:

1 Alexandra:

Wow, den verkar spännande!

Kommentera här: