Mycket problem på 3 just nu

Jag har jobbat på 3 i ett halvår, och jag vet att det inte brukar hända så mycket stora fel. Typ aldrig faktiskt. Men förra veckan (och denna) händer allting på en gång. Köerna ligger över 200 konstant och alla som ringer in är sura eftersom ingenting funkar och eftersom de fått vänta så länge i kö. Jag vet inte vad som händer!!! Så fort ett problem blir löst kommer nästa! xD Det är helt sjuuukt.
 
Förra måndagen till torsdagen: Enorm driftstörning som höll på i flera dagar och påverkade allt och alla
Förra tisdagen till fredagen: Folk kunde inte använda roaming i utlandet...
Förra torsdagen och fredagen: Stort åskväder slog ut asmånga master
Igår och idag: Folk kunde inte godkänna att surfa till lägre hastighet när surfen tog slut för månaden
Idag: 480 master dog under natten
 
Undrar vad som händer imorgon då? ^^
 
Högst orelevant bild från Pafos Zoo, men man tager vad man haver. Jag har inte fotat så många master på sistone.

Kommentarer:

1 Alexandra:

Svarta svanar är mycket finare än fula master. Naturen tar sin hämnd det är därför ni har så mycket problem nu* hehe*.

Svar: Ja det är i och för sig sant!! Haha, det hoppas jag inte... ^^
Lollo

Kommentera här: