En onsdag

Imorse var det mycket soligt på vägen till jobbet.
Jag tog tillfället i akt att ta några finfina Instagram-bilder. 


Dagen gick väldigt snabbt. Dagens skörd är 19 tjänster och 3 GA (500kr i provision totalt). Jag hade velat få in lite förlängningar också, men GA är ju bättre så w/e. Det har börjat bli allmänt känt nu också att jag säljer en del. Folk har börjat kalla mig "Krängaren", haha. 

Igår sålde jag 12 tjänster och 6 förlängningar. (420kr)

En smygbild på min kollega och vän, Ella.

Vår fina tavla där man kan hålla koll på kundtiderna.
Jag är givetvis en av de röda (vilket är dåligt, haha, men det är ok nu i början).

För övrigt under dagen var det dags för mitt timmeslånga coachsamtal med coachen vi har i Reggae. Det gick väldigt bra. Han tyckte att jag verkade så framåt och engagerad och sade att om jag bara fortsätter som jag gör nu med säljet så kommer jag att bli "en superstjärna på 3". Det var ju kul att höra! :)
 
Han tyckte att jag skulle satsa på Cypern redan i Maj till och med, men eftersom jag gärna vill resa nånstans i juni (haha, och inte till Cypern!) så sade jag att jag nog hellre söker till lasset som åker i augusti, i så fall.
 
 
Efter jobbet drog vi (teamet) iväg på en after work-öl, men jag tycker inte riktigt att man borde dricka när man jobbar dagen efter, så jag var bara med för sällskapets skull och drack ingenting denna gång. Däremot beställde jag in lite pommes när jag insåg att klockan var halv tolv (vi gick ju från jobbet tjugo över åtta, d.v.s. sent) och att jag iiiinte riktigt skulle orka laga middag när jag kommer hem ^^.

Kommentarer:

1 Alexandra:

Bra jobbat Lollo! Är stolt över dig :-)
Kram,

Kommentera här: