Hittade min serie

Jag började se på Make it or Break it, men sen så försvann ett avsnitt (?!) och medan jag laddade ned det igen ville jag kolla på något, och började se 90210. Fastnade otroligt mycket och glömde bort Make it or Break it. 4,5 säsonger senare letar jag efter ännu en rebound-serie, men nu efter 90210.
 
Jag har dock bestämt mig för att se om Gossip Girl. Jag slutade se i början av säsong 4 för att jag tog en paus och sen glömde bort vad som hänt. Nu har jag verkligen glömt, så jag tänkte göra samma sak som jag gjorde med One Tree Hill. Ett maraton helt enkelt. Det är skönt att ha två skärmar. Jag sitter typ alltid och kollar på TV-serier på min Mac medan jag gör helt andra saker på min PC. Så jag plöjer igenom serier rätt snabbt nu. Multitasking you know ;).
 
Lite kul också. Gossip Girl och 90210 har nästan samma grundkoncept. Skillnaden är att man ser mycket stränder och beachpartyn i 90210, medan man i Gossip Girl byter ut stränderna mot höghus och beachpartyn mot nattklubbar.

Gossip Girl: Rika ungdomar och deras liv på Upper East Side, Manhattan.
90210: Rika ungdomar och deras liv i Beverly Hills.

Kommentera här: