2 år sen

För 2 år sen (+ några månader) kom jag in på Forsbergs. Jag hade nyss tagit studenten, bodde hemma och hade stökigt rum. Jag hade pretty much min naturliga blonda hårfärg (detta minns jag inte?!) och jobbade på McD. Jag slutade i och för sig där i och med att jag fick börja på Forsbergs. Jag ritade min tigerteckning och jag slängde ut mina gamla böcker. Jag kollade upp Forsbergs på Google Maps och kollade upp resvägen ordentligt på SL.

Och nu. Nu är jag klar med hela utbildningen och ska, så snart jag lyckas haffa ett jobb, börja jobba for real! Det gick sjukt snabbt det här. Men det känns verkligen inte som att det var igår. Jag har lärt mig och utvecklats så himla mycket under de här ynka två åren. Mer än jag någonsin gjort nästan känns det som. Det känns både härligt och sorgligt att det snart är över. Bara en avslutningsfest kvar.