Aerobics

Hello! Jag måste bara uttrycka min frustration över att de alltid tar bort min aerobics! Nu under sommaren är det typ bara en aerobics i veckan, och om man har TUR är det i en anläggning som ligger nära. Förra veckan var tränaren på Gotland och det hade blivit ett missförstånd. INSTÄLLT. Där stod jag. Sen sprang jag innan folk hann smälta nyheten, för att hinna först till gymmet och löpbanden. 
 
Nu, en vecka senare fick jag ett sms en timme innan passet. Tränaren är sjuk. MEN JAHA, tack. Så jag våldsgästade en spinning bas ett tag men det var så trist att jag ville dö (bas liksom). Jag hade högt motstånd och körde mitt eget race, men jag behövde ju dras med musiken de hade och det var typ världens lugnaste nedvarvningsmusik... eh OK? Jag behöver hårdrock.
 
Så jag flydde efter en kvart och gick till mitt löpband, där jag sprang i tio minuter och kunde lyssna på min egen musik. Snabb och hög musik som man faktiskt känner sig peppad av. Men jag blir så arg. Jag älskar att träna aerobics, dans, dans fuego, jympa intensiv och step. Varför finns det bara jympa medel, jympa medel, jympa medel, jympa bas, spinning, jympa medel och jympa medel för? Jag vill inte gymma, jag vill träna aerobics! :( huhu! De borde ha fler pass på sommaren. 
 

Kommentera här: