Fler filmer, god mat och JULAFTON (snart iaf)!



Härom dagen såg vi Harry Potter och Devil också! Så jävla nice! Devil handlar om några personer som fastnar i en hiss i ett höghus. Säkerhetspersonalen lyckas inte få ut dem och fler och fler mystiska saker börjar ske i hissen, till och med dödsfall och folk som helt plötsligt har stora klösmärken på sig när lyset tänds efter ett panikartat avbrott.Jättespännande och cool film som baseras på någon myt om djävulen, om hur han straffar the bad people. Se, se, se!

Igår var vi hos släkt och åt en jäääääääääääääääääättegod middag bestående av ris och köttgryta, och en jääääääääääääääättegod cheesecake och två koppar jääääääääättegott kaffe och jääääääääääättegoda pepparkakor. Seriöst! The fuck? Mmmm!

Idag har jag kirrat inslagning till mina julklappar halva kvällen. Vi ska till Tyresö imorgon där hans moster och morbror (+ Kajsa) bor. Vi ska vara där hela dagen, men lär väl vara hemma tills att min familj ska börja öppna paket ^^. Vi brukar alltid göra det när vi kommer hem för det blir så rörigt annars, att sitta med hela släkten liksom. Alla andra som är där stannar, men fortfarande xD. We have experience av tidigare år. Framför allt tar det alldeles för lång tid då :>. Och lite privacy vill man kanske ha... man vill kanske inte att hela släkten ska se allt man får. Meeen det kanske bara är jag som är paranoid eller nåt! :D

Anyway, see yao. Eller jag menar, god jul! XD