Måndag, men känns som tisdag!


Egopictuuuure!

Jag sprang idag igen!! Det trodde ni inte, va? Så jävla jobbigt. Imorgon blir det definitivt ett uppehåll. Måste vila ibland, särskilt om man inte brukar träna ^^. Ska dessutom till stan imorgon efter skolan! Yay... mörkt, blött och kallt och med mitt lokalsinne. Måste leta efter ett H&M där jag vill köpa miiin jacka <3. Vet ni förresten vad min träningsmotivation kommer ifrån? Jag intalar mig själv: "Om du är duktig och tränar ofta så blir det kladdkaka i helgen!" Vi får se hur det blir med det, men jag låter kroppen tro det tills vidare iaf. Sen när det väl blir helg får vi se vem som vinner, förnuftet eller kroppen, som då kommer att vara helt jävla gaaaalen av längtan efter kladdkaka? Vi väntar med spänning ;).


More eghoeee....

Jag och pappa var i Jakan och Outletten idag och köpte nya gympadojjer till mig. Jag bytte dessutom ut de smycken jag fick i födelsedagspresent som jag redan hade ^_^!

Annars så fick jag MVG på psykologiprovet, yay! 31 rätt av 32 möjliga, och nu är jag trött. Har gjort svenskaläxan och engelskan får vi väl se om jag orkar med... blä. Jag hinner aldrig med bilduppgifterna jag måste göra längre, och ändå hinner jag inte med att göra alla "vanliga" läxor vi får. Är det bara jag eller får vi särskilt mycket läxor i just Svenska C och Engelska C? Samma lärare... >.>.


Bild från en annan dag i skolan ^^!

Jaja, tömde kameran på min kära nya mobil så ni kan få se lite bilder :D. Japp, jag fick en ny mobil när jag fyllde år + ett teckningsblock, lite pennor, örhängen och eh hmm, det var nog allt! Vet inte om jag redan sagt det nämligen ;). En vecka sen nu btw. En vecka sen jag blev 18 ^^. Eller bör jag vara ledsen? Tiden går ju så himla fort. Jag kommer helt klart hamna i en 40- årskris i medelåldern. Så himla mycket. Vi pratade om kriser idag på psykologin och den stackars läraren verkar ju ha varit med om hur mycket som helst. Hon kunde ju dra både egna exempel och även andra exempel från hennes kompisar som förlorat barn, eller kompisar vars barn fått barn i 14- årsåldern o.s.v. Den kvinnan har upplevt mycket kan jag säga. Hela lektionen var som Story Telling eller nåt. ^__^!

Tänker sova nu tror jag (läs: somnar tidigast om en timme)! Hejdooo!

Förresten, här är lite bilder på målningen som är klar nu! Dåligt upplöst så man ser inte så bra, men alltså ni kanske får en liten uppfattning? Det blev lite suddigt på de utan blixt och den med blixt är liksom ... blixtig!? ^^
Men aja!