Hej :D

Nu har vi varit hemma ensam i typ en vecka. Resten av familjen är i Båstad. Så den senaste veckan har jag roat mig med att spela wow, kolla på hyrfilmer, dricka läsk, tömma soppåsen, vattna blommor, diska och laga mat. Jag visste inte ens hur man använde en diskmaskin innan detta. Jag brukade till och med blanda ihop diskmaskinen och tvättmaskinen. Det ÄR svårt att veta vilken som är vilken!

Vi ska snart åka iväg till Jakan och inhandla diverse fördödenheter. Jag behöver till exempel nya underkläder för, jaa, ingen visade mig hur tvättmaskinen fungerar XDDD! Och jag har länge klagat på att jag har för få, och kolla nu! Upp till bevis! De är fucking SLUT! /cry

Vi har vänt dygnet också. Ni vet, det är ju så fruktansvärt varmt ibland såhär års, så eftersom vi ändå mest sitter inne har det blivit lite fel. Vi är uppe till typ 6 på natten, så vi har varit uppe på alla svala, sköna timmar. Sedan sover vi till ett ungefär. Works! Middag vid typ... nio, tio XDD!

Å, och förresten, se INTE, och jag menar INTE (!!), filmen "Welcome To The Jungle". Sämre film får du leta efter. Vi hyrde den häromdagen (Asså gud vad dyrt btw! Längtar till nyår då man kommer våga ladda ner igen!) och den sög! Det är tänkt att vara en skräckfilm. Fyra tonåringar (två par typ) ger sig ut i vildmarken för att leta reda på mer fakta om mysteriet kring Michael Rockefeller, och stöter då på oväntade faror. Låter väl som en hyfsad film? Men nej.

Filmen hade inget slut, ingen handling, ingen mitt men tyvärr en början. 60 minuter av filmen var "början". Filmen var bara 75 minuter lång... De gick runt, bråkade, bråkade lite mer, satt och söp, skrek på varann, lämnade varann, hittade tillbaka, gick lite vilse, bråkade igen, badade, pratade med missionärer.....

SEN
helt plötsligt ser man att filmen kommer börja. Mystiska indianliknande män smyger på dem i buskarna och efter typ 5 min av pyttelite spänning så är två av tonåringarna döda. Ingen spännande flykt, ingen spännande liksom handling i det hela. Nej, de första pilarna indianmännen skickar dödar hälften av huvudpersonerna. Tio minuter senare kommer de andra två till platsen. En jävla massa skrik och oväsen och "Vi kommer dö" sa de typ hela tiden.

Sen kommer indianfolket till dem också, men de låtsas vara vänliga och sen när de två sista tonåringarna är i lägret så blir de istället färsk mat till "indianerna". De lemlästar kropparna och sen går typ hövdingen och filmar med tonåringarnas videokamera. Bra film. Å, jag glömde säga. Hela filmen är som att man får se ur videokamerans perspektiv. De går runt och filmar allting så det är skakigt o.s.v. Bra film. Nu har ni också "sett den". Så gör det inte på riktigt.

Men jag blev helt lurad av framsidan. Filmen såg bra ut...