Mihihihihih <3:D

Snart ska vi iväg och handla godis till filmkvällen :)! Det ska bli kul.
Hahah, jag satt med min bild i fem timmar igår efter skolan xD, och sen ytterligare en timme när jag kom hem. Det var jätteroligt! Hade glömt hur kul det är att måla ,D!
Vad var det för saker jag skulle berätta då? Plötsligt är huvudet bara tomt! Aaaargh! Men då kan jag ju berätta om alla läxor istället ><! Två Konsten att skriva- läxor tills på måndag, kemiprov på onsdag och argumentationstal på torsdag! BLaaaaaa!! Jag vill inte !!!! Fast egentligen är det bara kemi- saken som är jobbigast. Det andra kan nog bli kul :)!

Hahaha, en rolig sak är att förut brukade jag kallas för Kotta (lång historia), men jag vill inte bli kallad för det längre, så nu går vissa runt och kallar mig Lotta!! XD Det är lite roligt faktiskt ,D! Hahhahaha!!

Och ååååå, jag hinner inte duscha!!! Dessutom säger pappa att jag måste städa mitt rum bara för att vi får gäster imorgon ><!!! Men jag gillar mitt rum. Det är fint. Jag gillar stök med andra ord <3! (För att jag inte orkar städa.)

Lite bilder från de senaste dagarna!



Sonia med en Burger King- krona, jag och Linn, jag och sen min och Linns hand - handmålade av Elina herself ,D