Medlyssnare


Vet niii? Idag är jag leeedig! Gick nyss upp. Klockan är tolv. Men jag låg och drog mig i sängen i flera timmar. Finns inget att göra här hemma ^^. Jag ska nog träna eller nåt sen. Dessutom så har grannarna däruppe borrfest, grannarna där nere hundskäll och grannarna bakom sovrumsväggen barngråt. Det är fan lugnare på jobbet... ><.
 

På tal om jobbet. Vi hade en tävling härom dagen då alla som lade GA fick lägga en lapp med sitt namn på i en burk. Om man lade två GA, fick man lägga in två lappar o.s.v. Jag lade två eller tre, minns inte. Hur som helst var det jag och Martin som vann varsitt USB-halsband! :D Det är bara 1,6gb stort, men snyggt är det.


Och vet ni vad som hände i måndags? Jag fick medlyssnare! :O Efter att bara ha jobbat en månad i teamet. Min chef kom fram till mig, drog mig åt sidan och ba: "Lovisa, jag tycker att du är väldigt självgående och så, skulle det vara ok för dig om du fick en medlyssnare?" Tydligen var det en av de nya i ett annat team som kommit för tidigt och ville ha något att göra. 
 
Jag sade ok förstås men det var ingen annan i teamet som fick en medlyssnare! Sen när jag efteråt skvallrade till min coach att jag fått en medlyssnare, sade hon att hon hade hört att medlyssnaren hade velat sitta med nån säljare, och att det var därför de hade valt mig fast jag själv är så ny. xD
 
Men alltså, det var fett creepy och läskigt först, men det gick bra. Medlyssnaren var snel.
Han hämtade kaffe åt mig :3.

Kommentarer:

1 Alexandra:

Är så stolt över dig! Grattis till halsbandet! Tänk att du fått medlyssnare redan. Kan ju bara betyda att de är supernöjda med dig :-).
Kram,

Kommentera här: