Sen vecka

 
Idag sålde jag 11 tjänster, 3 förlängningar (men det kan ha varit fyra, minns inte riktigt) och en försäkring (30kr i provision). Så det var ju rätt bra tycker jag! :D
 
Idag har vi sen vecka så vi börjar tjugo över elva och slutar fem över åtta. Det kändes så WEIRD när jag gick upp imorse. Det var så ljust och jag fick små panikryck hela tiden på morgonen då jag trodde att jag var försenad (för det var ju så ljuuust!). Jag vaknade även upp klockan nio (jag skulle upp halv tio) med hjärtklappning för att det var så ljust, och jag var ööövertygad om att jag var försenad. Men jag hade en halvtimme kvar att sova...? Så förvirrande att börja sent.
 
Men alltså, det är så kul att jobba. Varje samtal är en möjlighet att sälja nånting och jag älskar när man hittar nånting man kan göra och sen säljer in det till kunden. Imorgon tänker jag satsa lite på GA. Jag vill så gärna sälja in ett till sånt. Jag har ju bara sålt ett hittills, och målet är 8 i månaden, vilket verkligen inte är så mycket egentligen - men mycket för lilla mig. ;)

Kommentera här: