Aerobics igen

Jävlar vilket pass! Det var en tränare jag hade en gång i somras och nu gick jag på hans pass igen. Mina ben skakade som asplöv efteråt. Riktigt intensivt och kul! Passet har mycket dans i sig också, fast med koreografi.

Nu är jag på väg hem. Jag handlade också så jag bär på hundrakiloskassen nu. OCH träningsbagen som också är fylld med mat xD. Förresten så fick Pös verkligen tvinga iväg mig till träningen idag. Men kom igen, det REGNAR ute! Och jag har svårt att gå hemifrån när han är hemma. Nu har han varit hemma hela veckan. En riktigt tuff skola, det där KTH ;). 

Nu ska jag typ gå till doktorn med mina armar som fått bära påsarna medan jag skrev det här...... XD seriöst, snart bryts armbenen av, eller vad det heter! 

OBS. Jag skrev detta i torsdags med det postades tydligen inte?! 

 

Kommentera här: