To be continued...

Jakten på en rebound-serie continues... Såg två avsnitt av Bunheads, och... NEJ. Nej, nej, nej. Jag stör mig så mycket på huvudpersonen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag gillar storyn med de fyra yngre tjejerna, men allt kretsar typ kring den superweirda huvudpersonstjejen som ser fin ut här nere på bilden, men tro mig - det är en illusion.
 
Hon gör såna hemska grimaser ibland där hon ser ut som en MAN. EN MAN. Och hon PRATAR som en man. Sen var avsnitten dessutom rätt sega. Fina miljöer och så, men nej, jag klarar inte av henne. Och vadå att hon bara gifte sig med en snubbe helt plötsligt, bara så där, typ för att hon inte hade något bättre för sig... och sen dör han?! Och man bara VA?! Och typ... hejdå.
 
 
Nu ska jag testa:
Verkar kanske lite löjlig, men å andra sidan gillar jag sånt I guess ^^.

Kommentera här: