Godissug

Tjenare!
Jag är så trött att det är roligt! Längtar efter att spela Dungeon Defenders, mitt nya "knark"-spel. Meeeen jag sitter i skolan. Just nu tar jag en liten paus och leker med Photo Booth. Alltid lika underhållande med egobilder.


Försöker dra ned på godiset. Har ätit godis varje dag i flera månader, och så länge jag tränar är väl det... inte okej, men mer okej än när jag inte kan träna p.g.a att jag är sjuk. Hur som helst vill jag verkligen ställa om mig själv lite nu, och hålla mig borta från godis i några veckor. En sak om nån bjuder på Hallonbomb och sånt (a) om jag tar eeeen bit. Men inget gå-och-köpa-godis-varje-dag-för-jag-är-desperat.


Mitt mål med detta är att kunna klara av att hålla mig till fredag, lördag och onsdag efter min inget-godis-period. Typ. Inte varje dag i alla fall. INTE VARJE DAG. Även om jag tränar. Det är bara inte okej! För det kostar pengar och det är inte bra. Så det så. Sen finns det ju nivåer. En dag kan det ju vara så att skolan bjöd på tårta, jag bakade kolakakor, jag köpte godis på lunchen, åt popcorn på kvällen. Och det är EN dag liksom. En vardag till och med. Haha... Nej, men ja, jag måste disciplinera mig själv nu! Tredje dagen idag, och jag är något mindre sugen på godis idag faktiskt. Men bara lite. Igår kunde jag mörda för det. Hehe.