Oh well

Alltså guud, jag suger ju! På riktigt. What the fuck...! I en hel månad har jag suttit och campat vid bredvinkastet, väntat och väntat på att mitt surfabonnemang ska komma. Så en dag bara slog det mig (idag). Jag tänkte precis ringa och klaga, hade öppnat kvittot jag fått i mejlet, och läste igenom det en sista gång.

Då ser jag att det står "förlängning av mobilnummer". Jag visste ju att jag skulle behålla samma nummer, det var ju jag som hade valt det, men nu när jag såg den texten så bara slog det mig. Det är samma mobilnummer. Borde det inte vara samma simkort? Alltså verkligen samma. Såklart de typ via nåt nät fyller på mitt simkort med en extra funktion (surf) istället för att skicka ett nytt likadant. Så jag ringde och kollade, och mycket riktigt. Den 31 januari fick jag mitt nya abonnemang. Kul att nån berättade det för mig då.