Julafton

Hej, förlåt för att jag aldrig skriver. Jag skriver för din skull nu, pappa! :D Känn dig hedrad. 
 
Det var nyss jul och jag fick en massa julklappar. Jag fick en enorm mortel, en supersnygg väska, egengjorda kylskåpsmagneter, en enorm låda med Banana Skids, lite böcker, lite pengar, två röda filtar, två egengjorda kuddar, sex stycken småtallrikar, en enorm ram jag velat ha superlänge, två mindre ramar, Friskis-kort ett halvår till, en låtsasblomma, ett hästdataspel, fler Banana Skids och ett nytt tvättställ (jag föll på det förra så det gick i bitar xD).
 
Sen fick vi också en fin kaffekopp, fyra nya lyxiga dricksglas, ett glöggset med glas, skedar och själva glöggvärmekanngrejen (?!?) med söta snöflingor på, en designskärbräda, två egengjorda grytlappar, en kökshandduk, en stor kaffetermos, en säck med ved, en stor prydnadstomte, en spaghettislev och en annan slev, en ny (pappas gamla, men ändå) systemkamera!!, tre olika paket med fryspåsar, ett paket med topsar och säkert mer som jag har glömt :3. Men vi fick jättemycket saker och blev superglada! :D
 
Här kommer lite juliga, småsuddiga Instagram-bilder.
Jag ritade en teckning till pappa i present som syns där också.
 
 
Btw, jag såg att förra inlägget handlade om min nya serie 90210. Jag såg klart den. Sen såg jag om hela Gossip Girl och nu är jag inne på sjunde säsongen av Smallville... Man hinner mycket på en månad ;).

Kommentarer:

1 ~Ciel Phantomhive~:

Black Butler Black Butler Black Butler!

Kommentera här: