Lugg

Hello! Så här såg jag ut i fredags innan jag trimmade luggen ;)! Laziness does that to you. Allt är inte alltid frid och fröjd med lugg kan jag säga. Jag var mycket nära att ge upp och låta den växa ut istället, särskilt när alla lugghår samlade sig på hög - i mina ögon. Men jag stod ut under hela klippningen som jag utförde i badrummet, och tänkte på det min mamma alltid sade när jag var liten: "Vill man bli fin får man lida pin". Funkar alltid.



Det blev så här:


Dessvärre hade jag tre prickar på kinden hela fredagen och såg ut som en påskkärring. Tre finnar på rad. Så underbart. Nu ser ni i alla fall bevis på att jag inte photoshoppar mina bilder ;)! Fast det var bara för att finnarna låg så fint och vackert på rad. När de ligger huller om buller tar jag bort dem fort som fan i Photoshop...