Trivsel

Jag älskar att vara på den här byrån. Man blir så glad. För alla här är så himla glada och snälla och trevliga. Reklambranschen är rätt känd för att vara tuff, hård och kall, med mycket backstabbing och skitsnack. Jag vet inte hur vanligt det är i själva arbetsmiljön, eller om det mer är byråer emellan. Hur som. Detta är ju ingen reklambyrå. So I guess that´s why.
Visserligen praktiserade jag på en reklambyrå förra gången, och där vara alla också snälla och trevliga, men inte lika mycket som här. Folk var inte lika glada, lika snälla eller lika skojiga. Det var en mer seriös stämning över hela byrån. På nåt sätt känns det bara som att alla trivs jättebra med varann här, och att det liksom smittar av sig på hela omgivningen och luften så att alla gillar alla och helt enkelt bara trivs. Anyway, det känns bra!

Kommentarer:

1 Annica:

Hallå där! Visste inte att du fyllde år så nära inpå mig, grattis, grattis! Synd bara att jag blev dubbelt så gammal som dig...:) Nästa jubileum kan vi åka utomlands ihop :)

Kommentera här: