Att ragga skådisar

Idag har det varit reklamfilm på schemat hela dagen. Jag och min grupp var relativt klara inför filmning redan på morgonen när vi pitchade för Fotografiska´s VD Janne, men det fanns ju vissa småsaker att bestämma. Vi hängde främst på filmcafe.se och raggade skådespelare/statister. Det var kul! Särskilt p.g.a. vissa händelser... Vi hade ju ett halvlångt mejl som vi copy/paste-ade och ändrade småsaker i för varje person. Och en gång blev det fel där.
 
*Jag klickar mig in på en snubbe som skulle kunna passa som killen i ett par*
*Copy/paste-ar texten*
Daniel: *Mumlar* Och så ändra i texten.
Lollo: ...
Daniel: Eller vänta... du skickade? xD
Lollo: Jaaaa!

Hahahah! Vilken fail! Den stackars killen fick ett mejl där det stod att vi ville att han skulle spela en tjej!! XD Omg! Det värsta är att vi inte lyckades skicka ett nytt mejl, för Malins dator krånglade så mycket att det inte gick. Vi klickade på "Skicka" säkert 17 gånger, men ingenting hände... tror vi! Ännu mer fail om det visade sig att vi spammade honom! Sen en annan sak också...

Axel
: Klicka in dig på honom! Han ser cool ut.
Lollo: Va? Han? Nej! Ser du inte hur han ser ut? Han ser ut som nån Hells Angels-snubbe! Jag lovar att han kommer mörda oss om vi drar hit honom. Eller sno saker! Jag kommer inte våga ha med mig min Mac...
Daniel: Ja, han kanske snor allt han kan få tag på!
Axel: Men kom igen, kolla i alla fall ^^!
*Klickar och scrollar ned till infon*
Lollo: Ha! Kolla! Han har vapentillstånd! Omg!
*Allmän tystnad*
Axel: Okej, det här var läskigt!
Lollo: Och kolla, han har varit med och krigat i massa länder också... han KOMMER mörda oss!
Daniel: Ut därifrån nu!
Axel: Ta bort honom!
Daniel: Han kommer se att jag har varit och tittat på hans profil!!! :S
(Vi använde hans konto)

Kommentera här: