När jag egentligen borde sova


Bild från studenten som passar sååå mkt till inlägget... NOT! Men still... det finns så många studentbilder att jag kommer pryda inläggen med dem en bra tid framöver ;).

All of those creepy moments...

"Hej och välkommen till McDonald´s!"
"Hej Lovisa!" *blink*
"Eheh, heeej..." *smile*
"Jag vill ha en bla bla bla och bla bla bla."
"Var det bra så, eller vill du ha någonting mer?"
"Det var bra så, Lovisa."
"Ja... ska du äta här eller ta med?"
"Jag ska ta med, Lovisa."
"Okej, toppen! Du kan dra kortet..." (chippet fungerar ej) *FLYR*

Nej, men seriöst... det känns så creepy när främlingar överutnyttjar mitt namn. Det är mitt namn!! Inte som att de presenterar sig för mig liksom... nej nej. De ser ofta så flörtiga ut också, och det låter så smörigt när de liksom först sneglar ned mot mina bröst!??! (för att se mitt namn, jag veeet, men ändå!) och sedan: "Heeej Loviiiiiisa *blink*". De blinkar liksom eftersom de vill att jag ska uppmärksamma att de varit intresserade av vad jag hette. Och jag är hundra procent säker på att många som gör detta bara menar väl, men de som upprepar mitt namn i varje fras de säger får mig bara att vilja springa därifrån XD! Då är jag oftast extra snabb med att packa ihop ordern... ;).

Sedan en till creepy, namnrelaterad händelse...

"Lovisa!" utropar en man i kön bredvid min överraskat och stirrar på min namnskylt. Jag hade tänkt skriva mina bröst först, men det känns lite överdrivet eftersom han förhoppningsvis inte gjorde det.
*Jag tittar upp*
"Ja-a, så heter jag!"
*Mannen ler och vinklar sedan blicken framåt igen*

W-I-E-R-D!!!!

Sedan händer ju söta saker också.... såklart<3!

*Liten flicka drar i mammans arm*
*Mamman böjer sig ned för att lyssna*
*Mamman ställer sig upp igen, samtidigt som flickan gömmer sig*
Mamman: "Min dotter vill bara att jag ska säga att hon också heter Lovisa."

Så sött XD! Haha<3 det gjorde min dag! Så gullig liten flicka! Hon tittade fram efter ett tag och log blygt, och hon var jättegullig med små toffsar och grejer.

Men jag avskyr när folk anklagar mig för att det är dyrt eller för att det tar tid för maten att bli klar. Det är inte mitt feeeeel åååh *mardrömmar*. Men men, det är bara att hålla god min och typ... be om ursäkt så gott man kan. I alla fall när maten dröjer. Att det påstås vara "dyrt" är ingenting jag ens kan säga förlåt för... gå till ett annat ställe liksom... försök hitta någonting billigare... flytta till Thailand!??!

 


En bild från en av de bästa dagarna... =D