Fredag och typ... midsommarafton? o.0

Hahaha, jag har svårt att läsa vad det står på min blogg eftersom texten är så ljus xD men jag orkar inte ändra just nu ^_~!! Jag är dessutom sjuk, så det är tur att vi inte åkte till Cypern eller Kreta denna vecka. Jag kanske inte har nämnt det än förresten? Hur som helst hann passet aldrig komma =(. Inte ens efter åtta arbetsdagar... när det skulle ta fem! Vi har hört skräckhistorier om att det kan ta upp till en månad under sommarmånaderna o.0. Bara vi hinner få det innan nästa semester!! :[ Vi är lediga igen den 26:e juli - 9:e augusti. Kommer bli awesome! Hade inte varit kul att åka när man är sjuk heller >.>. Vi blev typ smittade av några ungar på Grönan, I guess! Åh, Insane var förresten helt UNDERBAR!! Jag ville åka den hela tiden xD! Jag åkte inte ens Tilt den här gången eftersom jag bara ville åka Insane... helt awesooooooome! ÄLSKAR'EN!

Jag har dessutom börjat skriva på en synopsis till min bok jag har haft planer på att skriva i flera månader. Så det känns bra att jag börjar komma igång! Denna gång vill jag alltså veta varje scen och nästan exakt vad som ska hända överallt, i varje del av boken, samt ha gjort detaljerade karaktärsbeskrivningar - innan jag börjar skriva "på riktigt". Så att man kan få en överblick över alla händelser innan det är för seeeeent XD.

See you laterooo! Vi ska typ spela Guitar Hero snart, gå till Åkermyntan och läsa på om kärkortsteori. I natt drömde jag att vi behövde gå till skolan under sommarlovet. Det var en mardröm. Haha, och jag skolkade såklart! Vi har ju redan fått våra betyg liksom?!?! Men Linn och Sandy var där xD.

Bye<3!