Lördag



Hejhej ^^!
Mysigt med helg<3. Jag har saknat :]! Gårdagskvällen spenderades hos Mia och sedan framför datorn <3. Det var lite roligt idag bara, när vi ville se "The Prince of Egypt". Ingen av oss är några direkt TV-fantaster eftersom vi båda är riktiga datanördar. Om vi ser på film gör vi det på datorn, om vi spelar, om vi skriver, om vi dansar... you name it! Nej men, hur som helst skulle vi se på film på TV:n i vardagsrummet, då familjen var och handlade, och det kändes lite weird när ingen av oss ens visste hur man satte på den till att börja med XD. TV:n saknade ju fan knappar! Ny teknologi alltså... Men men, vi lyckades till slut :)!

Har jag sagt att vi såg "Upp" förut också? Skitbra film! Jag grät när hans fru dog :(! Och jag älskade Kevin, strutsen :D! Så söööööt! Åh, den var så gullig den där filmen.



Annars har jag mest lyssnat på filmsoundtracks idag (+skrivit på bok/projektarbetet) och försökt att slappa så mycket som möjligt innan det blir jobb imorgon ^^. Vissa av oss har ju bara en ledig dag i veckan ;). Däremot känner jag att allting är emot mig idag. Jag satt och stirrade på det tomma worddokumentet i vad som kändes som 100 år innan jag till slut skrev några rader, och sedan somnade. Jag hatar när man vill skriva, vet vad man ska skriva, men ändå inte skriver, för det går bara inte! När jag vaknade skrev jag lite till, gav upp och duschade, skrev lite till och sedan var det dags för middag. En sida blev det. Samma sak hände när jag skulle skriva här i bloggen. Helt tomt i huvudet, trots att jag vet vad jag vill skriva. Och jag är typ monstertrött? Hahau... patetiskt. Tur att jag har min musik i alla fall <3

Ha en fortsatt trevlig helg <3!