Helluuuu x)

Det var roligt att jobba i helgen! Eller well, asnajs!
I lördags var det så fucking kallt att nästan alla gick runt och hackade tänder/klagade xD. Men på söndagen var det lite varmare, för då hade de kopplat in fler element - och jag stod precis framför ett av dem ,D! Dessutom fastnade jag i hissen i lördags (LÄSKIGT!) och allting blev kolsvart. Det gick iaf bra trots allt. Jag tryckte in nödsignalsknappen som lät högt som f*n. Frågan är om det inte hördes ut i heeela restaurangen?
I söndags ramlade locket av från saltkaret och både salt och lock flög rakt ned i fritösoljan! OOOPS! Men men, det löste sig xD.

Jag har blivit övertalad att spela WoW igen (a). Spermik går dock rakt nedåt i sin utveckling. Ingenting nytt har hänt sedan vi slutade spela. Och det som en gång funkade är nu trasigt. Så vi letade runt lite och nu hittade vi värsta bra stället! Det gäller ju att hitta en 1x Blizzlike server, gärna med Trinity core och fler spelare online på en gång än 500. Typ. Och det är svårt. Många privatservrar är "funservers" eller 3x (minst) xp:n.

Anyway. Har pluggat och spelat hela kvällen :D. Är level 10 nu på den nya servern "World of Bloodcraft" XD. Jag är en draenei mage som heter Iceblood! Draenei's är typ soo hot!