Misslyckat? No shit... :D

Det var kul igår, men väldigt misslyckat också. Kvällen börjar med att vi vackert missar bussen, på grund av mig som tar 100 år på mig att göra mig iordning. Under tiden lyckas folk somna på sängen så jag slipper stressen som brukar infinna sig då någon tjatar. Vi hinner med nästa buss och tåg och de andra är snälla och väntar på oss i Sundbyberg där vi senare bytte till tunnelbanan och min ena stövel gick sönder. Kul ^^. Jag skulle bara fixa till min strumpa och då spricker blixtlåset. Hur som helst kom vi fram till Nivå och det var trevligt. Jag drack nånting som hette Virgin OOZE eller nåt som smakade som energidryck/gelehallon/cider typ xD! Jättegott! Och sen nåt annat som också var jättegott och nästan smakade som Sprite.

Sen var det lite läskigt för det var nån som satt och åt en massa jordnötter i närheten av oss, och luften därinne var väl inte så jätteren. Alltså det var ganska insträngt. Så jag fick typ panik XD men sen kände jag att jag inte kände nånting alls... så jag behövde inte gå ut o.O. Detta betyder inte att ni kan sitta och äta nötter bredvid mig (!!) men jag verkar tåla att folk äter i samma rum. Jag kände inte lukten av dem i alla fall.

Vid halv tio- tiden gick vi och Linn och hämtade Mirr och Sandy vid tunnelbanan som låg preciiis bredvid ^^ och vi fick komma in sen igen, haha, men Mirr och Sandy fick stå i kö! xD Stackars! Sen skulle vi gå vid tio för att hinna komma till The Bridge. Vickan och Alex stod och väntade vid tunnelbanan. Jag behövde bara gå på toa först, vilket tydligen alla andra också behövde efter mig, och då tog det så lång tid (eheh typ 10 min) att jag behövde gå på toa igen!! Normalt? XD

När vi väl gick in till tunnelbanestationen så började alla typ springa igenom? Var det bråttom, eller? Jag fattade inte varför alla bara försvann på 2 sekunder... Det var bara vi, Alex och Vickan kvar som väntade på mig som letade efter mitt busskort i fickan, som förstås inte var där, nej, för jag hade tydligen tappat det någonstans. Tillsammans med mitt ID- kort, förstås. Kul då att nästan alla bara hade försvunnit? Liksom okej, jaha... Jag då? Men men, de upptäckte till slut att det fattades folk i alla fall då jag fick lite sms, men men. Det var väl kul att de kunde fortsätta och ha kul trots att min kväll utvecklades till en katastrof, om man nu ska vara så dramatisk XD. Jag typ utnyttjade den där stackars dörrvakten och fick springa ut och in hur många gånger som helst och leta efter mina kort. Kollade i toan, frågade i baren, frågade de nya som satt vid våra platser (skummisar!) och kollade under bord lite halvt diskret sådär ^^.

Så nu kan folk beställa saker via mitt namn och sånt så att jag får obehagliga räkningar. Jag och mamma polisanmälde det idag i alla fall, men vi får väl se om det hjälper om jag plötsligt får en massa räkningar om 2 år. Det hände tydligen pappas jobbarkompis när han tappade sitt körkort eller vad det nu var. Så det var i alla fall bara att åka hem. Tyckte lite synd om Alex och Vickan eftersom de inte ens hade hunnit vara på Nivå, men de följde såklart med oss. Vi bestämde att vi ska ut nästa fredag istället, till typ Viper Room eller nåt. Joo, de nämnde att det är lite fjortisvarning där, men det är tydligen billigt och billigt är alltid okej! :D

Vi hade lite roligt ändå på vägen hem. Jag fick planka, hhaaha. Jag ville inte, med de tvingade mig =(! Hur skulle jag annars komma hem liksom? Alex knuffade igenom mig  XD inte alls uppseendeväckande liksom? På bussen däremot fick jag be snällt och busschauffören var faktiskt också snäll och lät mig få åka hem <3, även om han säkert har hört "jag tappade busskortet i stan"- historien fler gånger än vad jag vill veta. Väl hemma såg vi ett avsnitt av Heroes, åt lite chips och tänkte på hur mycket roligare vi kunde haft det på The Bridge om inte jag varit som jag är. Jaa, vad är jag nu då? Klumpig, glömsk, oförsiktig? Nej, jag är nog bara allmänt flummig -.-.

Jag är ändå inte sååå ledsen över att jag inte kom till The Bridge, för det kommer faktiskt fler helger, även om vi faktiskt åkte dit just eftersom jag fyllt 18... men men. Jag är mest besviken på mig själv över att mina kort är borta. Lite svårare att ersätta dem än en kväll ute liksom. Fast jag tänker ändå positivt. Nu har jag en anledning till att byta från Nordea till Handelsbanken, så att ingen tar mina pengar, och dessutom får jag ta en ny bild till ett nytt ID-kort! Yey... hoppas man kan ersätta sitt busskort bara.

Bilder får ni sen. Har varken tid eller ork och dessutom sitter jag inte vid min dator.