Bilder från i lördags!! :D



Vem orkar se?
Iaf, det var jättekul i lördags :]! Jag och Madd (nu omdöpta till Burp/Pumba och Prick/Lama) tog samma buss till Vällingby, där vi genast blev vettskrämda av Sandy (Blubb) som kastade sig på oss bakifrån xD! Inne på donken kom Sonia (Fisk) springandes och ville vara med ^^ !



Vi väntade på Deo och hennes kompis Linda, men sen ringde de och sa att de missat bussen, och skulle ta nästa. Så vi beställde mat utan dem :(. Men det var gottis! Jag tog en såndär New York Supreme, och så fort alla hade ätit upp började det roliga, hehe. Vi typ satt och rev papperstussar av servetterna och kastade dem på varann xD! Särskilt på Sonia när hon pratade med sin mamma i telefon ,D! *ejvul smajl*





Och vi var rätt högljudda... precis som förra gången, på samma mc´donalds. Men nu satt vi iaf däruppe :P. Helt säker på att vi skulle blivit utslängda annars... seriöst! Vi skrek verkligen ibland xD! Varför minns jag inte.... men skrek av skratt gjorde vi många gånger iaf! :D En massa ungar kom och stirrade på oss :O och några typ andra tonåringar satt och skrek håll käften till oss ibland. Då pekade vi och skrattade åt dem XD! De var typ helt tysta och hade jättetråk :]!



Deo och Linda kom efter typ en och en halv timme (eller var det två?) och hann inte vara med så mycket. För när klockan var halv nio (en halvtimme efter att de kommit) var vi tvungna att gå ut för då skulle de stänga, tydligen?!? Lite synd :[!





Då åkte jag, fiskis, Prick och Blubb hem med samma buss och Deo och Linda tog väl nån annan. Iaf, så var bussen helt still och bara stod där, med folk därinne. Vi knackade på fönstret med han öppnade inte xD! Istället släppte han ut nån därbak som antagligen hade plankat. Väl på bussen efter ett tag var det jättetrångt. Den var typ helt full. Så vi stod där i en klump och bara hälften hade nån vettig stans att hålla i sig. Jag hade en stor barnvagn bakom mig som jag typ snubblade på hela tiden XD! En gång så höll jag i mig i Fisk, när bussen svängde, och då visade det sig att Fisk i sin tur höll i sig i Prick... så jag och Fisk störtade ned mot golvet. Jag ramlade på barnvagnen och var snabb att resa mig. Fiskis stannade kvar därnere xD!! Hon typ höll i sig i våra ben?!?! ,D Men det var så kul, för helt plötsligt tog hon sats och kastade sig upp, och blev helt vettskrämd och fattade inte vart hon kommit ifrån XD! Jättekul var det!



Det var allt från i lördags!