Uppning om allt och inget


Tycker den här gamla bilden är rolig. Alla dog i raiden Black Temple... hehe. Wipe FTW... not!

Min dygnsrytm är helknasig. För några dagar sen var allt som vanligt (jag gick och lade mig vid fyra- halv fem). Sen, nästa dag, höll jag mig vaken ända till klockan nio. Jag sov ända till klockan två och pass outade många ggr under dagen. Sov också nästan hela kvällen. Sen när vi skulle sova på riktigt vid 1-tiden (efter att ha vaknat med kläder på och allt) kunde jag inte somna. Låg och läste lite, försökte sova lite och läste lite mer sen. Grät över Vulp =P.

Men det verkar ha ordnat sig nu :D! Igår gick vi och lade oss vid halv ett vilket är ett YAY! Och jag har ätit alldeles för många Kit Kat nu känner jag =Z! På midsommar hände inget speciellt. Vi åt grillat härhemma (MUMS!) med glass och grädde till efterrätt (+jordgubbar för de som inte är allergiska...).

Idag följde vi med pappa hem till farmor och farfar (som bor en timme bort, mitt ute på landet) och hjälpte till att lägga in saker i flyttkartonger. De ska flytta nämligen. Det var jobbigt. Jag blev jätteallergisk, för det var hundhår överallt och sånt. Plus att det ösregnade ute. Och jag såg spindlar!!! =O Men på hemvägen fick vi iaf mat från donken <3:D!

Väl hemma skulle vi ut på en raid, men det sket sig efter ett tag för vissa mobs (djur som man dödar) är buggade. De skadar ALLDELES för mycket. Sååå vi kunde inte fortsätta raiden =(! Adminsen måste fixa detta först. Så jag och Pös levlade upp till lvl 73 istället. Två timmars grindande... suck. Vi har iaf hittat ett sätt att överleva detta tråkiga sätt att levla på. Talbok xD! Så vi sitter och lyssnar på en David Gemmell- bok under tiden. Bäst ^^ !! Tråkig uppläsare bara, men han är ju lite rolig att skratta åt i alla fall!


Nightblood på första bilden xD, sen var jag med Warblood på ett dansparty i Thousand Needles, sen vete fan vad Soulblood gjorde med munnen (hon var nog sur) och den sista bilden är från en instans (X!

Jaja, jag lägger upp lite bilder från Wow bara för att jag inte tömt kameran.


Jag på väg till Kara- raiden på första, sedan en bild från en instans då vi dansade nakna (tradition ^^), sen en fiskebild då jag fortfarande var blond och sen en bild på Hellblood (lvl 11 mage) med sin SOPBORSTE?!? XD haha