Helvetes jävla bajs skit !!!!!!!

Jag mår jättedåligt!! Jag vill inte att sommarlovet ska komma! Alla bilduppgifter som ska vara klara och dessutom vill jag inte längre ha något sommarlov!! Jag vill vara med mina kompisar varje dag utan att folk åker bort o.s.v. Men framförallt hade jag lagt all "vikt" på gotlandsresan. Trots att jag kanske måste följa med till Båstad i år igen (som är helvetiskt tråkigt!!!!!!!!!!) var jag glad och positiv och tänkte att det säkert kommer att lösa sig.

MEN NU ORKAR JAG INTE MER!!



Jag vill inte jag vill inte jag vill inte!!

Kommer säkert ändå vara tvungen att följa med både till Gotland OCH till Båstad. Och även OM jag skulle ha sån tur att jag slapp en, skulle jag behöva följa med på nästa. Det är så hemskt!! Inget illa mot familjen, men jag har faktiskt ingenting att göra när man åker med familjen. 

Ändå vill jag åka på nån slags semester. Jag vill inte sitta inne vid Wow hela sommaren! Jag vill utomlands, eller iaf till nåt som liknar utomlands, eller göra nåt! Vad som helst!! Med kompisar eller nåt!

Jag orkar inte skriva mer. Ha så kul alla ni som kommer att få roliga sommarlov, alla ni som får jobb när ni söker.  Jag är glad för er skull.

Nu ska jag typ, gå och dö eller nåt. Jag vet inte. Och jag har JÄTTEONT i huvudet!