What happens in the foto studio ... stays NOT in the foto studio!

Under matten hade jag lite roligt med Sandras glasögon...


Urban, vår lärare, frågade om det var okej att sluta lite tidigare. Det tyckte Robert, så då skakade dem hand!! XD


Och vid lunchen, som för övrigt mest bestod av kodnamn för olika saker (men vi pratade lite om Lennart också!), klädde Mirr ut sig XD!



... medan jag och Joss busade runt (X! Hennes huvud växer på min arm, hahaha ^^ !!!



Jag var väldigt flummig igår. Vi hade Foto och vår lärare Gunnar pratade om att man skulle kunna ha vattenkrig där. Det ligger nämligen en liten vattenslang bredvid de olika fotovätskorna (som ligger i bunkar) om man skulle behöva skölja av händerna eller någon bild. Hur som helst "råkade" han spruta vatten på min arm och försvann sedan snabbt iväg utom slangens räckvidd. Då sprutade jag på Sandra istället, och sedan på AV ... Då sprutade hon tillbaka, fast på Sandra XD! Då sprang jag snabbt iväg därifrån och fixade till en ny bild som skulle kopieras.

Då behövde jag gå dit igen, hihi, och då sprutade jag på Sandra igen. Då blev Sandra hulken och rusade fram till mig och gnuggade runt i mitt hår!! ^__^!! Jag försökte vrida mig loss, och då, av någon anledning, så lyckades vi fälla varandra och båda föll handlöst till golvet - och Sandra kramade mitt ben XD! Så sa jag (men det var svårt, eftersom vi skrattade så mycket) "Släpp mitt ben, det sitter fast!" men det kunde hon inte för hennes armar satt fast under mitt ben och jag förstår inte hur dem hamnade där in the first place XD hahahaha!!! Men det var jätteroligt <3:D!

Efter fotot åkte jag och Joss till Vällingby för att kasta ägg på Darin, yeah, men han var inte där XD! Så jag tvingade på gamla sura tanter mitt CV och sen gick vi och köpte godis och jordgubbscider till Joss (Lollo hade inga pengar med sig XD). Då fick jag smaka hennes cider, så jag tänkte öppna den direkt när vi kommit ut. Hahaha, den hade visst blivit skakad så det var en stor fontän som regnade över mina armar och över golvet. Jag stängde snabbt igen och vi kunde inte sluta skratta c(=! Alla som stod i rulltrappan hade vänt sig om!!



Och inte nog med det - när vi var på väg mot Stadium var det en liten unge på kanske 10 år som satte in händerna mellan mig och Joss och knuffade bak henne, så att han hamnade bredvid mig istället. Jag, dessvärre, hade inte märkt något, och vände mig om med ett glatt leende för att säga något. Där var det tomt. Tittar ned. Aaaah.... Vem fan är det? XD Han tittade tillbaka upp och log jättestort. Jag typ hoppade bakåt och flydde till skrattande Joss. Längre fram väntade dem på oss igen och frågade hur gamla vi var!! Då sa vi "17" och gick därifrån =P!