Den hjärtformade potatisen



Idag vid lunchen fick Joss en hjärtformad potatis. Slår vad om att någon av mattanterna flörtar med henne. Bara det inte är surtanten *fniss*. Hon tittade surt på mig idag igen. Hon hatar mig. Jag tittade bort och frågade Sandra om hon stirrade på mig, och det gjorde hon. Jag döper härmed tanten till Lennart. Hahah. Det ska jag kalla henne från och med nu. It´s a deal.

Annars var det väl en ganska intetsägande dag. Hade bara två lektioner - engelska och svenskaprov. På engelskan skulle vi tydligen LÄSA I VÅR BOK utan att jag visste det, så min var hemma. Kulkul. Jag fick några URTRISTA grammatikuppgifter med nån tråkig Halloween- text. Jag somnade. Oh, yes, I did. Tror inte att Louie märkte något. Eller, jag hoppas det iaf XD!

Sedan gick jag iväg och letade jobb, köpte en chokladboll och vandrade tillbaka igen. En mycket intressant upplevelse må jag säga. Jag måste duscha. På tal om ingenting liksom. Känner att det börjar bli dags.
OJ! Min säng har inga kläder ;O! Den är naken! Gosh! Inga misstolkningar här inte?!

Kommentarer:

1 Natta:

SV: haha ja visst är den! fixade det på en hemsida som bara hade sånna grejer!:)

2 Joss:

Jag lovar att mattanterna flörtar med mig (bara för att jag alltid klagar på deras äckliga slemm-mat) :D

3 Joss:

Svar: NEGERBOLL 4 LAAAJF x'''D Haha, löjlig jag är.

4 Joss:

Svar: Ja, är inte det alldeles självklart? Haha. xD

5 Elina:

Mitt liv som hund kanske är lite småkonstig, men eftrsom att jga har sett den ca 1236342287 gånger sen jag var tre år (mammas favoritfilm) så tycker jga att den e jättebra :D

Kommentera här: