En liten dag

Ooooh! Idag är en såndär dag då det har hänt väldigt mycket att berätta. Men men, jag ska göra ett försök XD!

Först tänkte jag berätta om Linushändelsen, men den vet alla redan eftersom typ ALLA tog med det på sina bloggar idag, men för alla dem som INTE går i min klass är det kanske nytt, så jag tar med det iaf ,D!
Vi höll på med våra lerhuvuden på bilden och Linus stod vid diskbänken och sprutade på någonting med en vattenslang. Ham skämtade om att han skulle spruta på oss, och några minuter senare börjar alla skrika hysteriskt tjejigt.
Min reaktion är, som vanligt, att också skrika (på att de skrek och för att jag typ hoppade till som fan av allt plötsligt skrik. Så jag skrek också) trots att jag först inte visste vad som hände. Någon sekund senare känner jag hur en hur en massa vattenstänk faller över mitt huvud (andra gången för dagen, I can tell you later) och skriker ännu mer.
Då visar det sig att Linus har svimmat med vattenslangen Vi blev oroliga som vanligt, men sen vaknade han som vanligt och sa: "Nämen!" och en massa andra saker. Då tror jag att det var Natta som lade in en kommentar om hur alla tjejer började skrika av vattnet, och då påpekade någon att det ändå bara var tjejer i rummet, förutom Linus dåra. Så det var en liten rolig formulering XD

När vi duschade efter idrotten, för att lite snabbt byta ämne, men ändå inte, blev jag mobbad för att jag skulle duscha. :'( Camilla och Madde sa att det bara är naturare som duschar, men då sa jag att det är likadant där. Faktiskt. Där var det också bara jag som brukade duscha!! Fett skumt!!
Hur som helst, efter att jag har stått under vattnet i en "omgång" (utan att blöta håret) så slutar det att rinna. Man får ju typ knarka knappen för att få duscha ens i några minuter. MEN DEN ÄR SÅ SEG!
När man behöver trycka igen så funkar den inte och man får banka och trycka jättehårt på den, och sen jättelöst för att testa det. Och som vanligt - när man minst anar det går vattnet igång och mitt hår + handduken jag hade runt kroppen får sig en dusch och jag typ skriker och hoppar iväg därifrån helt vilt XD två till duschade också då och de skrattade jättemycket XD Men alltså de är mina kompisar så det var ett roligt skratt och jag garvade typ också ihjäl mig - ingen pinsam "huhuhu, alla skrattar åt mig, gud vad jag är generad- upplevelse" direkt ,D bara en vardagshändelse.

Imorse fick jag två bilduppgifter, YEAY! Synd bara att jag var tvungen att missa matten för att få instruktioner av Bosse. När jag kom tillbaka till skåpen var det dock 20 minuter tills de skulle sluta matten, så då tänkte jag att det var ett ypperligt tillfälle för mig att slutföra mina kemilabbrapporter. Men då träffar jag på Sonia XD! Sen när hon skulle iväg efter ungefär 10 minuter, gick jag lite till fram mot bänken jag hade sikte på, och då träffar jag på Felicia!! ,D Sen helt plötsligt efter 10 minuter kom Madde som hade slutat matten och då blev det inga labbrapporter för mig! *Mihi*



Hahah, jag hittade några juliga egobilder från förra året xD!