Uppdatering efter en lång tid av... roligheter?!? XD

Hejhej! Jag har just suttit med familjen och sjungit SingStar i princip hela kvällen! XD Eller ja, först spelade jag Guitar Hero 4 i typ ett ganska långt tag, sedan såg vi på Two And A Half Men och SEN började vi med SingStar. Och, huhuhu, jag missade t.o.m auktionen på Gladiatus. Hade helt glömt bort den.... Jaja, whatever! Vill ni inte veta vad jag fick i julklapp ;D?!?






Tada! DET fick jag i julklapp *stolt*. Plus 500kr klädpengar, 700kr i bidrag till objektiv, 600 betygspengar och 600 andra kr. Även om ps2 och SingStar-spelen är hela familjens, fast gh4 is miiiiiine <3!
Först när vi kom hem från middagen hos mormor och morfar fick vi dock ingen vidare julstämning, för två av våra hundar hade hittat ett paket som innehöll Lindt- choklad och kinda ätit upp det :S! Så mamma sprang runt hit och dit och skrek att hundarna kommer dö, jag och Josie kramades och grät, Cissie sa: Hihi, Fanny kommer iaf inte att dö (hon var instängd i tvättstugan) och pappa satt vid datorn.
Men sen ringde mamma runt lite,och det visade sig att det hade varit så lite de ätit och de hade ju delat på det också, så det var ingen större fara. Därmed kunde vi öppna våra paket sen ,D!

Igår drog jag iväg till Alex (Vickan var ju där också ^^) och tokspelade Guitar Hero 4 hela kvällen. Han fick också det i julklapp, fast med mic och trummor också! :D Vi bildade ett litet band där XD! Jag sjöng. Fast vi bytte runt rätt mycket också. I början var det ingen som sjöng och då turades vi om att spela bas och sen testade vi trummor och sånt också :D! Det jag gjorde mest var att sjunga iaf ^^. Och stackars lilla Vickan var groupie, för hon ville inte vara med. Det slutade med att hon somnade, typ ,P!

Men mitt i spelandet fick vi värsta goda middagen! Det var typ lammfiléer, fläskfiléer, några biffar, nån vinsås (som det var soja i så jag inte kunde äta den) och potatiskaka. Det var fedt gott ;D!!! Med julmust till!! :D:D
Sen typ vid ettiden på natten såg vi på Madagascar 2. Alla hade sett den, men det var kul ändå. Jag sov lite ^__^^.